Slakeles 19 haftalık hamileyim belim ve rahmim çok agrıyor yataktan kalkıp zor yürüyorum benim gibi olan varmı varsa nasıl bi çözüm buldunuz neler yaptınız
Merve1200 Slakeles malesef bu konu ile ilgili birşey bilmiyorum bildirim yukarıya düşmesi için yazdım ❤️Geçmiş olsun canım
Boncugummmm Slakeles dedgnz durumu bnde yaşıyorum enfeksyon cıktı bnde ondan oluyor dıye tahmin edyorum kontrolüme tekrar belirtcem ilaçda verlmedi cok zorlanıyorum bi gelince o agrı
Ayssplt Rahim değil ama bel ağrısı çok fazla malesef otururken yürürken yatarken hangi şekilde olursa olsun ağrımaya başladı çok sıkıntılı bi durum gerçekten bugün ortopediye görüncem bakalım ne diycek 😒
Slakeles Ayssplt doktora danıştım normal dedi ama daha yolun yarısındayım nasıl geçer zaman bilmiyorum
Selin12- Slakeles bende vardı doktorum magnezyum takviyesi ni arttırdı birde ben avokado yiyorum bu beni çok rahatlattı
Nurcanatila6 Slakeles vitamin kullanmanız gerekiyor ben velbon kullanıyorum magnezyum kalsiyum D vitamini içerikli hepsi bir arada
Nurcanatila6 Slakeles hatta dünden itibaren doktorum kesti 37 haftalık olduğum için yavaş yavaş ağrıların başlasın doğuma yaklaşalim dedi bu ilaç sayesinde ne bel ne sırt ne kasık ağrım oldu benim vitamin olmalı
1oguzannesi 20 haftalık hamileyim bende de var aynı sorun adet oluyormuşum gibi bel rahim ağrıları çekiyorum doktora dün gittim magnezyum takviyesi başladı b su istirahat tavsiye etti bakalım nolacak yolun diğer yarısını sağ salim atlatırız Allah’ın izniyle 🤱😞
Slakeles 1oguzannesi bende acile gittim agrılarım artınca magnezyum kullan düzenli ve bol istirahat et dedi