buketkartal canım benimde 6.haftada olmuştu hatta ilk başta pembe daha sonra kahverengi şeklinde 1 haftaya yakın sürdü kontrole gittiğimde doktor herşey gayet güzel rahim kendini temizliyo olabilir demişti progestan kullanmıştım genede şuan 8+5 iz inşallah bi sorun olmaz sendede ama devam ederse muhakkak git doktoruna birde 1-2 hafta daha çok dikkat et yat dinlen bol bol