Kızlar 5 gün önce doğum yaptım ama bebeğim küvezde hiç emziremedim , süt vermem gerekiyor bebeğime , baby plus manuel göğüs pompası aldım ama çok canımı acıtıyor , elektrikli olandan alacağım önerdiğiniz marka var mı uygun fiyatlı , benim aklımdan geçen iki model var , baby plus elektrikli olan ve lansinoh hangisini önerirsiniz ,şuan çok ağrım var göğüslerim de 😢