Alparslaninannesii Rahmimin sağ tarafında yanma hissediyorum böyle birşey olan var mı son adetim 16 ekimdi adetim bitti biteli aşırı akıntım vardı artık o kadar yok ama yanma başladı neyden olabilir
Ozlemflz Alparslaninannesii bilgisi olan muhakkak yazar. Şikayetleriniz enfeksiyon olduğunu gösteriyor doktora görünmeden de bilemezsiniz. Geçmiş olsun.
gbyalcin Alparslaninannesii enfeksiyon olabilir mi acaba? Benim yanma olduğu zaman enfeksiyon çıkmıştı. Bence aksatmadan bi doktora görünün. Eğer varsa ilaç alırsınız hemen
sansli_anne Alparslaninannesii Vallahi daha yeni kalkıyor kız millet dur bakalım bi 😋 canım o ağrıyı ihmal etme küçük dediğimiz şeyler başımıza bi iş acar kist varsa hiçten bekleme bi görün doktora içinde rahat etsin 😊
Alparslaninannesii Ozlemflz vajinada yanma yok ama rahmin yan tarafı yada rahimin içinde sağ tarafta enfeksiyon olduğu zamanlar böyle olmamıştı direk idrar yolu yanardı
Alparslaninannesii gbyalcin vajinada değilde rahimin sağ tarafında cnm enfeksiyon olduğu zaman vajinamda yanma olur benim birde idrar yolunda ilk defa yanıyor kistim var patlamasından şüpheleniyorum
gbyalcin Alparslaninannesii vajinada değil deyince benim aklıma da kist geldi. Sağ tarafımda vardı benim de üşütünce, regl dönemlerimde falan çok ağrı yapardı. Patlamasından şüpheleniyosanız niye doktora gitmiyosunuz😱😱 kendinizi riske atmayın
Alparslaninannesii gbyalcin Yani yanmam çok şiddetli değil o yüzden şuan durdu patlasaydi batma olurdu diye düşünüyorum ya inşallah patlamaz