Sifakoc282 canım ablamın olmuştu ve progestan hapını vermişti iğnesini verdi sonra sadece lavobaya gitmesine izin vardı evde iş kesinlikle yasaktı yolculuk yapması uzanacaktı hep çok şükür o süreçle geçti bebeği 40 günlük oldu bugün korkma doktoruna git ne derse yap ☺️