Sleppy normal kullandım kızım 3180 gram doğdu 1 numarasını almıştım ve rahat rahat oldu hatta ilk zaman o bile büyük geliyordu. Kalıp olarak sorarsan sleppy 2 numara ile molfix 1 numara aynı boyuttaydı. Yani 2 numara alırsan bile diğer bezlerin bedeninde almış olursun. Bence küçükten 2 paket falan 1 al derim