Momandad Merhaba🌸 Sürekli idrara çıkma ihtiyacı hissediyorum. Gittiğimde damla şeklinde yapıyorum. İdrar yolu enfeksiyonu olsa yanma olurdu ama yok. Acaba bebek kanala girdi de mesaneye baskı mi yapıyor? Böyle bir şey yasayan var mi ?
Volkitolki Momandad kanala giren bebekte idrara sık çıkma görülmez cünki bebek rahim ağzını kaplıyor 😌 Benimde idrar yoku enfeksiyonum var ama yanma hissim yok yanma olmak zorunda değil artık bebek baskısından sürekli tuvaleteniz varmış gibi hissedebilirsiniz mesala bende şuan öyleyim 37+2benimki