Husniye8 Kzlar 34+4 günlügum vajinada batma oluyor bazen yururken bile duruyorum hemen erken dogum belirtisi olabilirmi
Volkitolki Husniye8 hayır değiş Benimde o haftalarda batma başladı rahim artık bebeğin ağırlığından esniyor ve kendini hazırlıyor dedi doktorum o yüzden açıp kapatırken acı yatakta yatarken kalkmakta güçlük çekebilsin dedim
makbus33 Husniye8 Bende de oldu dönemiyorum, bacağımı kaldıramıyorum sürekli bi batma hissi doktorumla konuştum kalsiyum ve magnezyum eksikliğinden oluyor dedi çok şükür çok çok azaldı yok denecek kadar
Husniye8 Faddoli23 bel agrim sürekli var canm enfeksiyondan kaynaklı.batma olayıdasurekli degil arada oluyor
Husniye8 Volkitolki anladım.kaç haftalık doğum yaptın.genelde kız çocuklrı erken gelir diye bir söylenti var
Volkitolki Husniye8 ben daha doğum yapmadım cinsiyeti kız evet ama suan 37+2günlük Ama oğlumda da yaşadım erkenden 39+4de doğum yaptım