Kvser “Merhaba kızlar 🌸 benim son adetimin başlangıcından 15 gün geçti. 1 haftadır adet sancısı gibi kasık ağrısı bacak ağrısı yaşıyorum, göğüslerde hassasiyet var, karnımda gaz gibi şişlik var. Gebe olabilir miyim bu kadar erken belli eder mi. Test yapmalı mıyım erken mi 🌸 🌸” canım ben bunu 12 gün önce paylaşmıştım. Yani belirtiler ilk haftada başladı. Sonra giderek azaldı ben de gebe değilim heralde diye düşünüyorumdum. Dün adet olmam gerekiyordu olmadı. Bugün sabah test yaptım.