Fatma3434 Kızlar uyurken kendimi yüzükoyun şeklinde buluyorum. Karnım o kadar agriyorki . Uyumak istemiyorum. Bebeğime bir zarar gelir mi :(
Mom2737 Karnın küçük haftan erkense çok büyük sorun olmaz inşallah ama haftan ilerdeyse 12den fazlaysa yatmamalısın
Yenianneadayi2208 Fatma3434 korkmayın haftanız küçük olduğunuzdan istediğiniz gibi yatabilirsiniz.Önemli olan ileri haftalarda yüz üstü ve sırt üstü yatmamak 😊