ebru_kls Sezaryen ameliyatımın 5. Günü bitti ancak hala içerden alt karnımda çok şiddetli ağrılar yanmalar çekiyorum. Bu durumu yaşayanlar var mı ağrılar normal mi ?
333 ebru_kls canm benimde 16. günüm ama ilk 2 gün ağrı oldu bende o da dayanılmaz değildi. Kendini mi yordun ayakta mı çok kaldın