Cigdem_42 Kizlar nolur yardim edin 4 yasinda oglum var ayak baş parmaginda tırnak batması var iltihap toplamis ne gecirir ne iyi gelir sabah götürecem doktora bildiginiz rahatlatir dediginiz neler
cennetkokulum_ Cigdem_42 canım benim de olmuştu ama çocuğa yapılabilir mi bilmiyorum ben kaya tuzunu sıcak suya koyup ayağımı koymuştum bi kaç gün yaptım geçti sende biraz ilistirarak yapabilirsin doğal bisey sonuçta ama yine de sen bilirsin geçmiş olsun
cennetkokulum_ Cigdem_42 ayy bende öyle olurum heralde lohusalık nasıl geçecek bilmiyorum annem çocuğu mu susturacak beni mi yazık kadına üzülüyorum şimdiden 😁😁
Cigdem_42 cennetkokulum_ kadinlarin hakki hicbirzamn ödenmez anne olunca anladim simdi ikinci bebegime hamileyim 38 haftalik acilma var sancimda var kendi derdimi unuttum cocugun parmagi aciyor die agliyorum🤦
cennetkokulum_ Cigdem_42 ay canım Rabbim yavruna şifa sana da kolaylık versin inşallah hayırlı doğum olsun bir avazda kavuşursunuz inşallah