Ozgeliko Merhabalar,adete 7 gün kala erken gebelik testi yapsam çıkar mı acaba? Yoksa bir gün daha bekliyim mi?
Melismelis Ozgeliko ben 5 gün kala kanda 18.8 çıktı şuan varsa seninki 3 hftalıktı yani kanda çıkar ama idrarda 1 hafta sonra çıkar muhtemelen
Ozgeliko Melismelis O zaman bugün değil de Çarşamba günü deniyim şansımı bende 🙏 bebeğinize sağlıkla Kavusun inşallah 🙏
Zehrayenianne Ozgeliko Rabbim gönlünüze göre versin 🙏🏻🙏🏻 Benim bir keresinde 10 günüm geçiyordu ama idrar testi negatifti ama ben kesin hamileyim test yanlış dedim çok sevindim doktora gittim kan sonucu hamile değilsin dedi ağlayarak gelmiştim eve insan 10 gün geçince kesin diyor ertesi ay 5 günüm geçiyordu önemsemedim yine aynı dedim heveslenmiycem çok üzülüyorum dedim 5 gün sonra idrar testinde çıktı bebeğim şu an 9 aylık hamileyim doğuma son 10 gün kaldı. Demek istediğim aslaa umutsuzluğa kapılmayın yüce rabbim bir anda tüm hayallerinizi gerçekleşiricek güce sahip rabbinize sığının ♥️♥️♥️
Melismelis Zehrayenianne aynısını ilk gebeliğimde yaşadım 3 ay üst üste geciktim hep ağlayarak çıktım hastaneden sonra önemsemedim hayırlısıyla olsun dedim ve o ay 5.5 haftalık hamile olduğumu öğrenmiştim 😊
Ozgeliko Zehrayenianne ah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah🧿 Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 💜🙏 teşekkür ederim
Rapunzel21 Ben yumurtlamanin 20-21 günü yokladim,1xett diyeri silik cikdi,bugün de aldım hiç bir şey çıxmadı,Testde sorun vardı sanirim, doktor 7i bekle diyor, birlikdə bekleyelim)))
Herseyinhayirlisi75 Ozgeliko erken gebelik testi adetten 8 gun öncesine göre gebelik durumu varsa gosterr ama geç dollenmeyse göstermeyebilir içinde kalmasın diye yap istersen ama günler geçmez en iyisi adetin geçmesini bekle ve git kan ver