Alisaseyma4 30+3 olduk . Kıyafet alışverişi bitti hatta havalar güzelken yıkadım yerine yerleştirdim. Bi kaç eksiğimiz kaldı bide bu ay beşik alınacak. Hastane çantamı hazırlamaya başladım bi kaç eksiğim var onlarıda alıp hastane çantamı da hazırlamış olacağım . Kış temizliğimi de yaptım ohhh mis 😂🙏🏻