Kizlar hastaneden geliyorum. İnanilmaz agrilar yasadigim icin acile gittim.doguruyorum sandim. Suan hastaneden geldim. Herhangi bir problem cikmadi ama icapci doktoru cagirdilar. Muayne etti. İcapci doktor bebegimin sag bobreginde genisleme oldugunu soyledi. Defalarca sormama ragmen herhangi bir aciklama yapmadi. Kendi doktorum yada detayliyi cektirdihim doktor simdiye kadar bana herhangi birsey soylemedi. Bu doktorun direk bunu soylemesi hic bir aciklama yapmamasi beni delirtti. Sadece soyledigi tek sry dogumdan sonra bakilacak bazen problem olmuyor bazende mudahale gerekiyor dedi. Bu konuda bilgisi olan varsa lutfen beni bi aydinlatsin. Cildirmak uzereyim. 😭😭 Bu arada 29+6 yim. Bu zamana kadar nasil gormedi doktorum ki kendine gercekten cok guveniyorum. Kocaman bi hayal kirikligi oldu.