TugceTekin123 normal doğumdu ama çok zor geçmişti bunun öyle olmayacağını ümit ediyorum hep ikimci bi tık kolay diyolar 🥺 benimde 2 gündür çok azaldı hareketi önceden bam küt bam küt dayak yiyordum resmen şimdi sadece çok hafif kıpırdanmalar var 🙄 sizinki nasıl olmuştu bu nasıl olacak