Başlıktan da anlayacağınız üzere sorunum iştahsızlık. 26+4 haftalık hamileyim. Tüp bebekle hamile kaldım ve hamile kaldığımda 66 kiloydum. Hatta hamile kalmadan tedavi esnasında yaklaşık 8 kilo kadar aldım. Aslında iştahlı ve yemeği çok seven biriyim. Hamileliğimin ilk 3 ayı bulantılarla geçtiğinden çok fazla birşeyler yiyemedim. Ancak 13-14 haftadan sonra bulantılarım bitti. Sorunum şu ki iştahım hiç yok yemek yemek bana bir işkence geliyor. Gün içerisinde kahvaltı ediyorum akşam yemeğine kadar çok nadir bir öğün yapıp direkt akşam yemeği yiyorum. Yemekten sonra da herhangi bir açlığım vs yok. Kahvaltı ve akşam yemeklerime baktığımda çok fazla fazla da yemiyorum ki fazla yediğim zaman midem hemen alarm veriyor ve hazımsızlık yaşıyorum. Bebeğin kilo artışı en son normaldi ve bende toplamda 3.5-4 kg kadar kaldım. Sorum şu ki benim gibi olan anne adayları var mıdır? Yoksa bende mi bir sıkıntı var?