cekik_anne Arkadaşkar 2 li tarama ne için yapılır birde karından igne felan dediler bilgisi olan yazabilir mi
yildizerdogan cekik_anne 3 gün önce yaptırdım bende ABD ye göndermek için kan verdim 2 tüp bide normal muayene oldum ense kalınlığına bakılıyor burun kemiğine down sendromu vs var mı diye eğer istanbuldaysan vakit kaybetmeden çapayı ara Bakırköy Hilton hotelde kongre var ücretsiz ve detaylı muayene oluyorsun ABD ye de 5000₺ lik testin ücretsiz gidiyor ama yarın son gün mutlaka bi bak
12mommy cekik_anne ignemi ilk defa duydum ben yeni oldum ultrasyonla bakıyorlar geniş çaplı bir de kan testi veriyorsun o kadar
T1996 İkili tarama kan ve ultrasonda beneğin ense ve burununa bakarak down sendromu gibi hastalıkların olma riskini hesaplamak oluyor, karından iğne ise amniyosentez yani amniyon sıvısından örnek alarak yine hastalıklar ile ilgili inceleme yapılıyor :)
cekik_anne yildizerdogan malesef orda degilim ama sizin adınıza sevindim sınuclarını alınca yazarmısınız bizede 🙏🏼
Msl_ege cekik_anne herkese olmuyor o , doktor risk görürse diye biliyorum . rutin bi uygulama değil ondan eminim
T1996 cekik_anne sanırım amniyosentez herkese olmuyor, ben daha yeni gebeyim o aşamaya gelmedim hemşire olduğum için biliyorum bu testleri tahminimde muhakkak ücretlidir ama fiyatlarını bilmiyorum belki devlet hastanesnde ikili ücretsiz yapılabiliyordur
FeriDee Msl_ege hayır herkeste olmuyor ikili test sonucunız yüksek çıkarsa sıvı istiyolar oda size kalmış. Sadece normal ultrasonla bebeğin burun kemiğine bakıyolar bide kan alıyolar o kadar