belis_4 @nazliaynaci bu devletin gebelere tanıdığı bir hak. Hasta gebeyse ve sigortası yoksa, özel hastanede muayene olurken kadın doğum polikliniklerinde sigortası varmış gibi işlem yapılır. Sigortası olan bir gebe tahlile, muayeneye, doğuma ne ödüyorsa onu ödersiniz. Son 2 ayınız kalmış hastanede kayıt personelinin bunu size söylememiş olması o kadar saçma ki. 3 yıl hasta kayıtta çalıştım kadın doğum muayenesi olmak isteyen sigortası olmayan herkese sorduğumuz ilk soru gebe misiniz oluyordu. Sırf analık hakkından yararlanabilsinler diye