35+0 haftalığız egzersiz kardiyo hiç birşey yapmıyorum kolay Doğum için . Keşke Doğum yapacağımız haftayı kendimiz belirleyebilsek ne güzel olurdu dimi 🥰 öyle bi şansımız olsaydı 37+ 0 iken doğurmak isterdim sağlıklı bir şekilde . Çünkü biran önce yavruma kavuşmak istiyorum. Allahım herkesin yavrusunu sağ sağlim kolay bir şekilde kucaklarına almayı nasip etsin 🙏 şimdiden spor pilates kardiyo yapmam erken mi sizce