hs_mutluluk16 Doktorum mide yanmam için panthec isimli ilacı verdi ama prospektüsünde de internette de hamilelikte kullanımına dair bir şaibe var. İçin rahat etmiyor. Mide yanmasından da duramıyorum. İlaç veya başka önerisi olan var mı? 32 haftalık hamileyim…
bsrakaradayi hs_mutluluk16 bana da doktorum rennie verdi ama hamileler kullanmasın diyor doktoruma sordum tekrardan hatta. Doktorlarımız takip sürecimizi iyi bildikleri için sakıncalı olsa risk görse. vermezdi bence🙏🏽 Bende 32 deyim
hs_mutluluk16 bsrakaradayi teşekkür ederim. Ben kullanmamaya çalışıyorum ama o kadar kötü oluyorum ki mecburen atıyorum