acelyasmom Kızlar 39. Haftamdayım hala tık yok bebeğimden. Böyle post açanlar bi kaç güne doğruyor ben de açtım belki totem olur 😆
Hatice35 acelyasmom ben 41+1doğum yaptım bi hafta boyunca aralıksız hastaneye gidiyordum olmuyordu en sonunda fitil verdiler 8saat sonra doğum yaptım son haftalarında insan diyor bi an doğsa kurtulsam doğduğunda da diyor keşke biraz daha karnım da kalsaydı 😂 biz 25 günlük olduk darısı başınıza
Guneyinannesi1 Cimen1409 sinir bozucu bu zamana kdr nasıl geldim bilmiyorum şu son zamanlar geçmek bilmiyor. D
acelyasmom Guneyinannesi1 ne güzel ben doktoruma sezaryenle alalım dedim kabul etmedi normalden yana ☺️
Cimen1409 Guneyinannesi1 bide öyle birşey ki 30a kadar hiç bir şeyim yoktu şimdi başladı mide bulantıları kaburga bel agrıları
Beyzannns Kızlar 36.haftama 1 gün kaldı çok heycanlıyım salı günü kontrol var sezeryan günü alacağım çok heyecanlı ve telaşıyım herşeyimiz hazır ama yine de telaş sıkıntı bastı 😂🥰🥰🥰🥰