S02_ Kızlar bu kararmalara yok mu bi çare ya kapkara hiç hoşuma gitmiyo eşim benim için sorun yok dese de yok ben çok rahatsızım 😏var mı bişey uygulayıp faydasını gören
muallimehanimmom5 S02_ benim koltuk altı değilde genital bölge kapkara oldu 🙄bide üstüne büyüdü 😱 insan bu değişime hayret ediyor gerçekten 😅tanıyamıyorum kendi vücudumu 🤷🏻♀️doğumdan belli bir süre sonra geciyor mus 😵💫umarım boyutuda renginde eski hale döner 🙃
12mommy S02_ canım epilasyon kararmayı sonlandiriyor ama tabi hamileyiz şimdi yapamıyoruz he birde ağda beyazlatiyor
S02_ ceylan_34 keşke bi hal çaresi olsa yanş internette var bişeyler de uygulayıp faydasını gören varsa daha daha iyi olur
S02_ dilak bi doğurayım hayırlısıyla onu bende düşünüyorum ama şu kararmaları bi açsam rengini çok güzel olcak
Anemoniasp muallimehanimmom5 Genital bölgenin ne boyunu ne de rengini göremiyorum artık 😂 Göbüş büyüyünce insan kafasına da takamıyor.
muallimehanimmom5 S02_ 36.haftam başlıyor bugün 🙈 30 kasım doğum Allah nasip ederse ama sezaryen olacağım bir hafta öncesi olur herhalde 🙈 bakalım sağlıklı gelsin yavrularımız sağlıklı doğumlarımız olsun 🌸
isilbydr Kizlar w-lab beyazlatıcı krem koltuk altında ise yarıyor genital bölge içinde kullananlar var çevremde sürüp 3-4 gün içinde sonuç beklemeyin ama 1 ay düzenli kullandıktan sonra etkisini görürsünüz
Gamze96 S02_ expigment diye bir kremle geçirmiştim ben koltuk altımı hamile kalınca bıraktım ama doğumxsn sonra devam edeceğim faydasını çok gördüm
isilbydr S02_ aynen onun ürünü. Ve gerçekten onun dediği gibi alın kullanın kaymak gibi olsun 🙃 dediğim gibi sabretmeniz gerek 1 ay kadar ve düzenli kullanım şart
Ayse32 Gamze96 merhaba exppgment deriyi soyuyor diyorlar acaba böyle bişey yaşadınız mı bende onu cok duyuyorum
S02_ isilbydr ben onun sivilceyle alakalı bi kremi vardı onu almıştım hiç beğenmemiştim gram faydası olmamıştı ama dediğin aklımda dursun hatta kaydettim not alanıma denemekten bişey çıkmaz nasıl olsa sağol kuzum tavsiye için bu arada 😇
NeseA Kız doğumdan sonra geçiyor benim yüzüm vücudum hep karardı geçti eskisinden daha güzel oldu vücudum doğumdan sonra eve geldim duşa girdim Allahım keseledikce akiyordu suyla o lekeler
NeseA S02_ vallah bak eltimin de öyleydi onunda geçti sadece güneşe maruz bırakma kalıcı olur merak etme hepsi geçiyor cildin daha güzel oluyor:)