Zeynep0744 Hamileliğim ve sezeryan oluyorum ay sonu inşallah ama bugün şiddetli bel ağrısı yaşıyorum adet sancısına benzer sancıyla bunu yaşayan oldumu acaba yada bilgisi olan doktoru aradım parol iç dedi 34+1 deyim
Zeynep0744 lina1233 aynen ama dünden beri ben felç oldum gibi afedersiniz klozetten kalkamadım ağladım resmen
lina1233 Zeynep0744 doktorunuzla konuştunuz mu peki ne diyor bu duruma. Allah yardımcınız olsun 🙏🏼🙏🏼😔