Juulide Vallahi duygularım çok karışık kızlar 37.haftaya bastık kız bebişler erken gelir diye herkes işlerini bitir hazır kıtada bekle diyorlar annem ve kız kardeşimde hafta sonu gelecekler bize heyecan korku endişe herşey mevcut suan 😢🤦♀️
ebru_d_ Bende 38+3 üm oğlumuzu bekliyoduk bizde ama ne gelen var ne giden 🙄 inşallah çok bekletmezler bizi 🙈 bi yanım tedirgin ve korkulu bı yanım artık doğsa bi an önce diyo 🙈