Asli_000 aslında normaldi her şey çatım yumuşama falan ama sancı yoktu suni verdi doktor bebeğim kaldırmadı kalp atımları yavaşladı strese girdi kakasını yaptı ve yemişti ben bebeğimi riske atmak istemedim sezaryen istedim özel olduğu için doktorum yine biraz bekleyelim dedi istersen her şeyin normal dedi ama ben sezaryen isteyince hemen aldı