isimsizbebekannesii aksam 6 dan beri kasilmalarim var hala devam ediyor dayanilmayacak gibi degil ama önceki kasilmalara.benzemiyo sanki kasilma gelince agri gibi bişey oluyo doğum başlıyor mu acaba
Birgunmutlaka isimsizbebekannesii bebegin hareketlerini kontrol edin eğer az hareket ediyorsa bir acile gidin. Çünkü benimde öyle başladı ve sandım çıktı beni sezeryana aldılar. Herkesde farklılık gösterebilir ama yine de bir gorunun