Merhaba
Bugün 8 haftamıza girdik biz kanamamızda var ilacınızı kullanıyoruz ben hamile oldugumu bildiğimden beri hiç kusma gibi bir durumum olmadı ama acayip gazım oluyor ve kasıklarım ağrıyor kusamadıgım içinde midem hep şişik bu durumu yaşıyan var mı ?