34+5 im. Doktorum sıvının çok azaldığını ,bebeğin normal pozisyona dönemeyip erkenden sezeryanla alınması gerekebileceğini söyledi. Ayak uzunluğu ve baş çevresi haftasıyla uyumlu ama Göbek çevresi 1hafta geriden geliyormuş. Bebeğim şu an 2kg. Bu tarz bir durum yaşayan oldu mu? Amniyon sıvıyı arttırmanın yolları var mı?