Melegim45 Siparişlerim bugün geldi ve ürünler çok güzel resimdeki gibi ama resim yüklemeyi bilmediğim için atamadım sizlere kızlar vergi falan istenmiyor ben yorumları okuyunca korkmuştum ama kargom çok güzel geldi devamı gelecek iki tane daha verdim ☺️☺️
Elifkzlcn Melegim45 Bende sizden duydum ilk defa baktım şimdi ama pekte uygun şeyler yok sanırım çok pahalı geldi bana bakmayimi bilemedim acaba
Melegim45 Ada_cn kesinlikle canım ☺️ bende kaynimdan ve kayinbabamdan yaptım 22 Kasım da şölen varmış sanırım büyük indirimler olacakmış onu bekliyorum ☺️☺️
Ada_cn Ada_cn kaç günde geldi ürünleriniz acaba 🙂 ben ilk üye olduğumda ödemeyi yapmadığı için alamamıştım öylece kaldı ama sepetimdeki bazı indirimli ürünler değişmiş sadece hala kargo ve vergi bedava gözüküyordu bir eşoftman takımı ve akıllı saat aldım 73₺ ye o hesaptan 🥰 onlar gelsin yeni üyelikle başka bir alışveriş daha yapacağım
Melegim45 lina1233 hayır canım kesilmedi sadece ücret kesildi zaten sıfır vergi yazıyordu karşısinda 24 saat içinde hemen sipariş vermen gerekiyor ama uygulamayı yükleyince yoksa kargo ücretli oluyor
Dbe24 Melegim45 resim atarmısınız acaba bende 11 parça sipsriş verdim heyecanla bekliyorum gelmesini 😊
_yagmurcuum_ Benimde aldığım ürün cumartesi geldi bende çok beğendim hemde 2 haftada geldi daha uzun sürer sanıyordum 😂
Dbe24 _yagmurcuum_ güle güle giydirin inşallah fotoğraf atma şansınız varmı acaba https://imgyukle.com/ burdan yükleyebilirsiniz 😊
Dbe24 Nurklc38 valla sipariş takip yerinde ingilizce bişey yazıyor çevirdim çıkış ülkesi giden yazıyor gelir haftaya daha 1 hafta oldu alalı zaten 😂
Nurklc38 elaweannesi Bize niye gelmedi yaa kaç hafta olduu heyecenla bekliyorum 5 parça aldım heyecenla bekliyorum 😂😂