Geçen pazartesi günü doktorum bebeğimin boynunda iki kat kordon dolanması olduğunu, kordonun bebeğin gelişimini engellediğini bu yüzden hafta olarak geride kaldığını söyledi. 34 - 35 haftalık olsa sezeryan la alabilirdim ama çok erken olduğu için sık sık nst takibi yapacağını söyledi. Çarşamba günü de kordonlardan birinin çözüldüğünü söyledi. Her gün nst ye giriyorum. Kalp atışları pek yüksek değil. Bebeğin durgun olduğunu söylüyorlar. Her an alabilirler bebeğimi. İçinizde buna benzer olay yaşayıp zamanında doğurmayı başarabilen var mı acaba😔