Ozgesah355 MelisaMila hiç bi yerim şişmedi, duygusallık hep vardı, bebişim doğum pozisyonunda, tuvaletle kankayız, deli gibi spor yapıp kendimi doğuma hazırlamaya çalışıyorum ama aynı zamanda çok da halsizim 🤷♀️🤣
MelisaMila Ozgesah355 Ben sporu aksatmaya başladım iştahım da süper açık 😄 Wc benim için tercih değil artık mecburiyet 😄
Aselmom MelisaMila Dalan roxy toz deterjan aldım canım onunla yıkadım miss gibi koktu evimizin içi 😊 en son 31 haftalıkken gittim doktora 1833 gramdı bende 13 kilo aldım ama pek belli değil görenler beni 8 aylık değil 6 aylık sanıyor 🙄😀
Duyguynrky MelisaMila 32+3 olduk ayaklarımda şişme yok inşallah olmaz. Kafa kaburgada 😂 çanta hazır değil 😢 daha çanta bile almadım 😂 rahat bir anne 🙄 zaten çocuğa da kilo aldıramamışım... of 🤧
AyseFahriYalcn MelisaMila bende aynıyım canım ya inanki bulaşıkları makinaya bile zor koyar oldum göbek engeli biyandan ayaklar eller balon gibi Allah sagsalim evlatlarımıza kavuştursun inşallah iğne batirsalar patliycak gibiyim Allah'tan albümin yok her gebeligimde boyleydim kırkım çıkana kadarda anca indi hep şişlerim😢
Ssr2561 AyseFahriYalcn bugün nstye aldılar beni doğum katındaydı nstde bir tane erkek doğuran yoktu koridorda hepsi kızdı valla bende kime sorsam kız diyolar
ElifKarata UluElif canm en son 32+0 da 2206 gramdı yarın tekrar kontörle gidicem 33+1 olucaz bakalm ne olmuş durum
Cansu2018 35+1 olduk sanirim biz abi olacagizz :) en erken bizimki gibi 2 eylul gorunuyo belkide dayanamaz agustos sonu gibi olur. Sicaklar yuzunden fenalardayim. Bide artik belim ve karnimda agrilar basladi sanirim yalanci kasilmalar. Ama tuvalete girince geciyor cok sukur🙏🏻 Agrisiz sizisiz gecirmek dilegiyle. Hepiniz sag salim kavusun yavrucaklariniza insaallah. Cektiklerimiz en sonunda o mutluluga degsin.
mugeaykut Alışverişimiz tamamlandı çok şükür 18 Eylül doğum görünüyor 33+1 😊 çantamız henüz hazır değil çalışmaya devam ediyorum tospik oğlum çok hareketli maşallah bi sağ tarafımı şişiriyor bi sol tarafımı , çatlaklar aldı başını gitti günden güne ağırlaştığımı hissediyorum hayırlısıyla bi kucağımıza alsak 👪🤰🤗🤗
Ozteber 34+1 olduk bizde bugün kontrolümüz vardı 49cm 2350gram olmusuz herşey normal şükür bi ağrım yok sisligim yok çantamızı dun hazırladım nts girdik herşey yolunda dedi 7 8 kg aldim degisiyo wc ihtiyacima gore😊 allahtan 31 haftanızda fln eşyalarını yıkayıp utulemisim suan yapamazdım sicaklardan
Slalaylay ElifKarata onu ben de meral ediyorum benim de son adete göre 34. Hafta ultrasonda 35. Hafta hatta kafa 36. Haftada hangisine göre gelecek acaba
ElifKarata Slalaylay benmde kafa 4 hafta önde gidiyor dedi doktor ya hatta koca kafalı dedi dalga geçti 😍😂😂
Merveky5434 Benimde Eylülde adet tarihine göre ama doktor kontrolde 20 ağustos dedi bebek 2900 olmuş kendi hesabıma göre 33 haftalık ama ultrasonda 36 ahaftalık bende eşyaları yıkadım ütüledim hazırladım bi tek çantaya koymak kaldı kimsi eylülü bulur endişelenme diyor kimide kız çocuğu erken gelir diyor ilk gebeliğim bişey de bilmiyorum neolur sizce?
MelisaMila Merveky5434 Bana da erken gelir diyorlar ama bebeğin gelişimi ile alakalı bence hafta olarak önde gidiyorsa olabilir 👀☺️
MeryemSoylu Bizde 34.haftamızdayız ultrasonda 35 haftalık gözüküyor eylülün 9 u normal doğum gözüyor ilk gebeliğim ve çok korkuyorum Allah yardımcımız olsun ☺️😃