BusraMuratS MelisaMila hahah aynen öyle bende kesinlikle 😅😅 ay ay ay diye dönüyorum yerimden 😅 sizin tahmini doğum ne zaman 😍
MelisaMila BusraMuratS 20 eylül dedi 👀 Smmm Kişiler için en olmadık tarih 24 eylül istiyoruz KDV dönemini atlatmak için 😄😄Yoksa kimse doğumuma gelemeyecek 😂
Haticedma Ayca91 Şen'inle aynıyız canım bizde 32+6 haftalığız benim 17 eylül olarak görünüyor Doğum tarihi ama detaylı ultrasyonda 10 eylül gösteriyordu bilmiyorum tam haftaya kontrolüm var o zaman soracam doktora senin bebiş dönmüş mü benimkisi dönmemişti en son
Ayca91 Haticedma evet dönmüş benimki ama o kadar cok hareket ediyo ki suan en durumda blmiyorum cuma gunu gidicem bende kontrle.hic agrin oluyomu 2 gundur aksamlari fln bi agri giriyo tarif edemiyorm ama cok canim acito bi 10 dak fln suruto geciyo.
Damla6606 MelisaMila heycan dorukta çantamız hazır 😊 ayaklarda şişme olmadı şükür 😊 10 eylül görünüyo bakalım 🤗
ZelihazgTilev Bizim de eylül sonunda ben hala çalışmaya devam edıyorum kıyafetler hazırlanacak temizlik yapılacak ayaklarım şiş göbüş aldı başını gidiyor çantamız hazır değil nasıl olsa daha var dıyorum bırde erken olursa dıyorum herseye aglıyorum ve sadece 5 kg aldık benım 1600 allah yardımcımız olsun kızlar birde Antalya’nın sıcağı mis gibi allahtan klimayı yapanlara yat kalk dua edıom cennetlık keskin 😬😬😬
MelisaMila ZelihazgTilev Haftaya rapor alacağım ben de 32. Hafta dedi doktor artık herşeyi üşenip duruyor aslında hepsi 1 gün içince halledilir hiç strese gerek Yok 🙏🏼💙
Pelvan Haticedma bende kendim yag karisimi yaptiplm zeytin yag hindistan badem kako ayrica mustela aldim ama 😊 sonuc ortada catladim en cok karnimin catlamasindan korkuyordum en cok oraya kullandim ama catladi ne yazikki 😊
Haticedma Pelvan kesinlikle genetik bebek yağı badem yağı mustela ve 3 aylıkken başladım kullanmaya düşün ama yine catladım napalım artık 😥
Asliiiii MelisaMila bi hastane cıkısı bide bi sürü zıbın, aslında annem dediki son güne bırakma eline geçtikçe yıka ütülencek kaldr dedi belli olmaz ki bu afacanlara ne zaman gelecekleri belli depil, sıcağı sorma bayılıyorum
MelisaMila Asliiiii Doğru söylüyorlar anneler aslında🙏🏼 Hastane çıkışını atacağım en kısa zamanda makinaya 🙏🏼😊
Pelvan MelisaMila ben tombiklerdenim 😁 31 haftalikken 1700 42cmde boyuydu bende ayiptir soylemesi 12 kilo aldim 🙈
Asliiiii MelisaMila ha tamam şöyleki benim 30 A kadar ters duruyodu 30 da döndü 😊😊 ama bu geri dönmücepi anlamına da gelmıyomus onların keyfine baglı anlıcagın
Tunzi MelisaMila doğum 6 eylul inşallah) duygusallik ilk donemden var zaten🙁ayak şişmesi mide problemini anlatmayayim zaten 🙃
BusraMuratS MelisaMila Hahaha annelerin duası kabul olur istemeye devam edelim 😍😅 bizimde 14 eylül ama bana hep 1 - 2 eylülde gelicekmiş gibi geliyo bilmiyoeum tabiii 🤔🤔
Ygmrkmsl MelisaMila canım 29+6 haftalıkken gittim kontrole 1400gr ‘dı kızım 31 haftalık olduk doktorum 26 Eylül dedi alırız ben sezaryen düşünüyorum 💕😍🙏🏻