Lilayla Kzlar ishalden korkmalımıyım akşam patates de haşladım ama hala düzelemedim hastaneye mi Gitsem bi kaç gündür hafif vardı arada oluyordu o yüzden normal dedim ama bugün çok yoğun oldu korkuyorum suan bebeğime zarar olr mu
Elika0 Lilayla hastaneye git canım enfeksiyon olabilir vücudunda.. bebeğe zararı olmaz ama erkenden önlem Alman gerekir. Hemen git hastaneye
Alya_annesi61 Lilayla canim hastaneye git bian once bekleme ishalden dolayi vücudun su kaybettiği için bekleme git hemen
Merve-2323 Lilayla ishal vücudunuzda su kaybına sebep olur ve çocukta etkilenebilir serum takarak bunu dengelerler çok aşırıysa gidin corona da olmuş olabilirsiniz Allah korusun
Lilayla Elika0 olmadı eşimi uyandırıyım bida çıkarsam wcye akşam dedim ama normal gebelikte dedi eşim de pek zorlayamadm ama korku geldi şimdi bebiş de durmuyor sürekli vuruyor oda mı rahatsız oldu anlamadm ki
Seminay Canım bendede olmustu doktorum günde 6 dan fazla su gibiyse acile git dedi ben gecer diye iki gün bekledim acildekiler cok kızdı hemen serum takviye tahlil yapıldı antibiyotik verildi mikrobikmiş cok önemli ihmale gelmezmiş
Lilayla Seminay su gibi ama günlük hayatımı etkilemedi yani bugün bu akşam bu kadar rahatsız etti ne bir ağrı ne bi bulantı vs bişe olmadı son aylarda normal dedi Herkes ondan bende bişe demedim ama bugün huzursuzum çok gittim cünkü korktum