Happy_001 Seymasen ben 34 bi yere toplama sert karın agırlar var karın altımda bıde bacak kol daha bisey kalmadi
HavvaGuzey Seymasen her an doğurabilirim sanki öyle rahatsızım Bi halsizlik bir her yerimde ağrı aşırı mide yanması
Didemmmmm Seymasen bazen kasığımda garip bir baskı hissediyorum. Oğlum fazlasıyla hareketli Perşembe günü doktora gideceğiz bakalım ilk nst mize gireceğiz
Mervemrym Sürekli sertleşip can yakıyo ama sancım yok , alt kısma baskı ve bıçak saplanması tarzı bi Ağrı oluyor . Nstye girdim geçen hafta bebek kendini sertleştirdiğinde 100lere kadar sancım çıkıyo ama düzensiz ve ben sancı hissetmiyorum bakalım ne olacak 😅
Merwenursaka Bende 34 um kasıklarıma sancı vuruyor bazen, gece midem çok yanıyor bacaklarıma kramplar giriyor e bide doğum kabusları uykular haram oldu 🥺
EniseeM Benim de karnımda sertleşme toplanma oluyor acımıyor ama karında kasıntı bi kaç kez tek oldu uykudan kaldırdı acısı 😐 Bazen de sağ tarafa kaburgaya da baskı yapıyor o zamanlar da çok acıyor, mide yanmalarım da devam ediyor…Yine de çok şükür artık son günleri sayacaz yapacak bir şey yok 🙂Sağlıkla gelsin kuzucuklar 💖
zynperkl Bizde 35+3 olduk kasıklarımda baskı ve rahmimde inanılmaz bi ağrı var gece dönemiyorum oturdugum yerden kalkamıyorum çok zor geçiyo 🥲
MinikBebeysi Kramplar Agrılar , Kasılmalar toplanmalar Gün içinde Yürüyemiyorum oturamıyorum bile cok asagıda hıssedıyorum çıkacak gibi, bazen cok acıtıyor karnımın ıcını , mıde yanmaları arttı ara sıra Bel den agrılar da gırıyor pfff cok sıkıntılıyım 😓😩