18_kuzey Selam hanımlar 29. Haftamdayım ve yemeklerden sonra srada çarpıntım oluyor sizde de böyle oluyor mu
Laleozkan_09 18_kuzey bende bu gece 29 haftalık olacağım. Bende de gün içinde oluyor , nefesim de daralıyor arada. Özellikle sırt üstü yatarken
Banuka 18_kuzey kesinlikle evet özellikle her gün kahvaltıdan sonra uzanıyorum başlıyor o an çarpıntım.Birkaç gündür akşam da yemekten sonra başladı
18_kuzey Laleozkan_09 sırt üstü yerine sol tarafına ya da Sağ tarafınıza yatın sırt ğstünü önermiyolar
Hayallerim95 18_kuzey ya Benim önceden de olurdu ama hamileyken daha çok oldu şimdi fazla yiyince özellikle ekmek türü midemiz şişiyor alan daralınca çarpıntı oluyor normaldir diyorlar yani ne demişler atmayan kalpten kork 😅 Çok olursa o anda su iç kafanı dağıt