EmineIsbilir kesinlikle öyle doktorun ısrarı üzerine yalnızca 2li test yaptırdım normal çıktı değerleri ki ultrasonda ense kalınlığı burun kemiği her şeyi normaldi. Yalnızca sağ ayağında pev rahatsızlığı var olduğunu söylediler doğdu yavrumda hiç bişe yok. Şayet hamileyken öğrensem bile değişmicekti hiç bir şey Rabbim verdi bana anca Rabbim alır.. yanımda şimdi öyle güzel öyle huzurlu ki.. En iyi şekilde yetiştireceğime eminim Allah'ımın izniyle. Tıbbı genetik testini bile yaptırmak istemedim ama kalp rahatsızlığı olunca testin yapılması gerektiğini ona göre yol izlenilmesi gerektiğini söylediler mecbur kaldık..