Rabia-unl Merhaba kızlar park yatak almak istiyorum ilk gebeliğim hiç bir bilgim yok 🙈hangi markalar kaliteli acaba öneriniz var mı 🌼
Lulikli Rabia-unl prego aldım ben anne yanı olanından canım ben henüz kurmadım ama arkadaşım kullanıyor gayet güzel. 1300-1400 civarı içinde yatağı yok.
Elsu26 Rabia-unl Kraft compass aldım kurulumu falan çok kolay henüz bebeğim doğmadı ama memnun kalırım diye düşünüyorum 😊😊
Pastaneusuluislakkek Rabia-unl hepsiburadadan wellcare marka aldım, anne yanı olabiliyor, taşıma çantası da var. Ben aldığımda 410 TL idi. 350 ye kadar düştüğünü gördük. Satıcısı carrefoursa. Kurduk baktık, güzel görünüyor. İçine de yataş twiny aldık
Rabia-unl Damlacix teşekkür ederim 🌺 peki fiyat olarak uygun mu baktım ama inanın hiç bilmiyorum ortalama ne kadar oluyor yataklar :)
Mihram06 Park yatak fazla para vermeye gerek yok Instagramdn bizimbebek sitesinden aldm anne yanıda oluo 425 TL verdim 2 senedir kullanıyorum bişe olmadı cnm genişliğine dikkat et çok küçük olmasın bende alt değiştirme yeri sallanma özeliği bile var
Deletedmom_33 Rabia-unl Ben Elele madre aldım. İndirimde 990 TL ye Trendyoldan. Anne yani oluyor. Kumaşı vs güzel. Sade kapıdan geçmiyor kuracağınız odaya kurmalısınız. Sallanması bana yeterli geldi. Sonrasında çıkarılıyor ayaklar. Alt değiştirme baş hepsi var. Sitesinde yatagiyla 1200′dü en son, Trendyol da sineklikle satılıyor yatak yok
Evrimavsar Deletedmom_33 ben de elele madre yatak aldım. Sallanması nasıl Bana dengesiz geliyor ben mi ayarlayamadım acaba.
Deletedmom_33 Evrimavsar Ben salladım normal geldi. Şuan kurulu değil doğum Şubat’ta diye kurup kaldırdım. Çok hızlı sallarken oyuncaklar düştü bende onu da tam bağlamadık ondan olabilir diye düşündüm. Ayakları dışa doğru açtırılıyor belki dik kalmıştır sizin
Alka Rabia-unl Dün aldim canım civilden indirimdeydi maller Basel keten yatak .700 TL .çokta hoşuma gitti bı bak istersen. Kumasida çok güzel .