Asyamveboncugum sağlık ocağıda yapıyor demek, en son yaptırdıgım kan sonuçlarım yanlış çıktı sağlık ocağında doktorumda hastane tekrarla dedi sanırım kanı beklettikleri için sonuçlar yüksek yada düşük çıkabiliyormuş, ben hastane de yaptıracağımda özel oldugu için direk şeker testi için geldim desem yaparlarmı onu merak ettim açıkcası bu arada ben 25+ haftalığım bu sıra yaptırmam lazım