Vuslat61 Tup bebekle ikizlere 15 haftalik gebeyim.10.haftamda yogun kanamam oldu 13.haftada serklaj uygulandi..dun gece kanamayla hastsneye yattim bebisler iyi ama ben tedirginim var mi boyle hamilelik geciren..insallah saglikla kavusuruz yavrularimiza..
Bebegmibkliyrm Vuslat61 uzulme canim boyle hamilelik geciren cok kisi var. Yapman gereken ne olursa olsun hep uzanip dinlenmen. Doguma kadar kanamayla ugrasan tanidiklarim var benim. Dua et canim
Reyhananne Merak etmeyın bende oyledım sımdı 36 haftayım cok sukur gecıyor sadece bol bol dua edın doktorun dedıgın cıkmayın yeter hersey gececek pozitıf dusunun yeter rabbım kucagınıza aldırsın🙏