Merhaba benm bır arkadasmda sızın gıbydı hemen hamıle kalmıs. Sezeryanlıydı doktorlar aldır falan demısler zor olur demısler ama o bebegın den vazgecmedı dogurdu. Buyuturken cok zorlandı ama su anda ıkısı de buyudu rahatladı. Ikız gıbı ne guzel buyuduler