Fulyabaykan kayramom1 ikimizinde özel günlere denk geliyor 😍 sezeryan olcağı için o Güne gün aldık peki ya siz ?
tatliayminaninannesi EsraBu 2 kasımda çağırdı yanına tekrar bakacak açıklık var mı diye 🤷🏻♀️ Ona göre hareket edicez
kayramom1 Fulyabaykan evet benimde sezeryan olacağı için ama tesadüf eseri doktor 9 Kasım dedi tamam dedim sonradan aklıma geldi annemin doğum günü olduğu 😂
Fulyabaykan kayramom1 bizimkisi aslında tesadüf de değil biz kendimiz istedik ama 9 kasım hem eşimle nişanlandığım gün hem de annemle babamın evlilik yıl dönümü 😅🤣
Pepeci kayramom1 vallahi hiç bitmeyecek gibi gelip su gibi akan zaman☺️ hepimiz sağlıcakla kavusalim insallahh🥰