Rmzyeasya Merhaba benim ikinci doğumum ilk doğum normal oldu bu ters olduğu için doktor sezaryen diyor sizce bı sıkıntı olmazsa 40.haftaya kadar beklemelimiyim
fatma1941 Benim de ikinci gebeliğim ilk kızım 38.haftada dönmüştü bence bir sıkıntı yoksa bekleyebilirsiniz zaten doktorunuz yönlendirir sizi
minuq Biz 38. haftadayız dönmedi . 6 Kasım da sezeryan doğum var . Normal doğum çok isterdim ama kısmet değilmiş .