35.haftama girdim dün ve önceki gün ciğer geliştirici iğne yapıldı dün akşama kadar bebeğin hareketleri gayet aktifti ama bugün azalma oldu sanki çok fazla hissetmedim ama şuan mesela hıçkırık tuttu sanırım onu hissediyorum ard arda atıyo normalmi sizce böyle olması bu iğneden sonra böyle bişey yaşayan oldumu tecrübeli anne adayları normale döndümü daha sonra hastaneye gitmelimiyim