Burcusenkoc bende dün konu açmıştım madem aynı günlerde gidiyoruz sanada sorayım canım. 2 gün önce baya altta kasıklarımın orada neredeyse yumru gibi birşey vardı sol tarafta sonra ortaladı bugünde geçti. Konuma cevap veren kızlar o bebeğin kafası yada ayakları dedi ama bi türlü içim rahatlamadı. Doktorun ultrasonla baktığı yerin altındaydı çünkü. Senin böyle birşey oldu mu? Yada başka olan var mı ?