Benim knonik kabızlığım var kabızlığın yemeklede çok ilgisi var akşamları sindirimi zor şeyler yemeğin mesala belli bir saatten sonra yemek yemeğin zaten şişkin olduğunuz bu dönemde şişkinliğiniz dahada artar suyu çok için 1 2 litreden bahsetmiyorum 3 litre 3.5 litre falan yürüyüşü bu aralar doktoronuz önermeyebilir ama önerirse afedersiniz ama hem gaz çıkarmaya hemde kabızlığınıza iyi gelir normal ekmek ve hamur işlerini çok tercih etmeyin ve yeşillik sabah öğle akşam muhakkak yeşillik olsun öğünlerinizde ve kuru yememeye çalışın mutlaka her akşam çorba tüketin