Fulyabaykan ikinci sezaryenimdi aslında ilkinde hiçbir şeyi bilmeden girdiğim için çok rahattım ama bunda herşeyi bilerek girince insan daha endişeli oluyormuş evey spinal iğnesi aman aman acitmiyor hafif bir yanma oluyor normal ilaç gibi ama ameliyat esnasında her şeyi hissedebiliyorsun cekistirmeleri masanın sürekli sallanmasini benim sancılarım vardı 80 üstünü gören düzenli ondan dolayı alındım acil sezaryene ameliyat esnasında doktorum rahmimin çok ince olduğunu nerdeyse patlamak üzere olduğunu söyledi eğer o gün kontrole gitmeseydim gece büyük ihtimalle patlayacakti bebeğim dogdugunda boynunda kordon dolanmisti ve sıkı bir şekilde dolandigindan kan akışınında da solunumununda da sıkıntı oluşmuştu şuan hala kuvozde pandemiden dolayı göremiyorum ama doktorumuz sağolsun her sabah görüntülü gösteriyor yavaş yavasta olsa gelişme var çok şükür bu arada 36+6 da 2910 Gr la dünyaya geldi güzeller güzelim inşallah sizlerin doğumu çok güzel ve sorunsuz geçer oglumu da 19 gün kuvozde bırakmak zorunda kalmıştım şimdi de kızımı bekliyorum Rabbim hiç kimseye bu durumu yasatmasin herkes bebeğini dogr doğmaz kucağına alsın inşallah 🤲🏻