Aaah aah ben neler yaşadım canım ilk haftalarımda korkudan iç çeke çeke ağlıyordum hormonlardan da kaynaklı sanırım baya pskolojim bozuktu şimdi birazdaha iyiyim ama halen daha korkuyorum normal dogumu denemek bile istemem sezeryan hep düşündüm bekarligimdan beridir hep çocuğum olursa sezeryan olacak diyordum kafamda kurdum bi kere ama sezeryan olmaktan da korkuyorum değişik duygular icindeyim😂 herkesin kendi tercihi etrafım çok laf diyor ama takmıyorum sezeryan olan insanlar bile normal neden dogurmuyorsun diyor sizene ya kolaysa siz yapsaydınız çoğuda korkarak sezeryan olanlar bide iyice sinir oluyorum