KaderOyku Kızlar merhaba bugün öğlen sezeryan oldum ama şuan omuzlarım aşırı derecede ağrıyor nefes alamıyorum ne yapmam lazım ya
Bankacianne48 KaderOyku sade neskafe ve bitter iyi geliyor sanırım spinal oldunuz. Anesteziyi atana kadar ağrıyor ama bitter kac kutu yedim bilmiyorum
KaderOyku SemaElif Sssssyyyy Bu ikinci seezeryanim ilkinde de böyle olmuştu cidden çok kötü ya bebeği alamıyorum
KaderOyku Nesibefirdevs hemsirede öyle söyledi gazdan oluyor bol.bol yürü dedi ne kadar yurusemde gazda çıkmıyor
Nesibefirdevs Omzunuzdaki baş ağrısı gbi birşey değil gaz ben size soyliyim bende de olmuştu lanet birşey kalın çorap terlik sıcak su. Gazinizin çok olduğunu söyleyin. Bana yapılmadı ama lavman yapılıyormuş böyle durumlarda
KaderOyku Nesibefirdevs Yaa söyledim çünkü aşırı derecede bı Ağrı var nefes alamıyorum ve kipirdayamiyorum gazdan olduğunu söyledi hemşire ama gazı da maalesef çıkaramıyorum