Fundish Diş etlerim şişti ve aşırı ağrıyor.lenf bezlerimde şiş.boğaz ağrısı çekiyorum .acile gittim tatil olduğu için antibiyotik verdi umarım işe yarar var mı başka çaresi ?
busracelik3011 Ahh bende çekiyorum kaç gündür. Ne denediysem ağrıyı sadece bir kaç dakika azalttı. Yarın hemen doktora gideceğim. Çok geçmiş olsun